Witam. Mam teraz zamiar zmienić autko i jak na chwilę obecna w pierwszej 3 aut które mam zamiar kupić jest saab 9-3, z tym faktem że co do tego jak auto wygląda i jak jeździ nie mam zastrzeżeń, ale co do samej bezawaryjności to słyszałem dużo zastrzeżeń, no i kogo innego miałbym się zapytać jak nie samych użytkowników. Więc moje pytanie: jak to jest z tą awaryjnością tych aut? Wspomnę tylko że głównie chodzi mi saaba z silnikiem benzynowym 2.0 turbo. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 137 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielawa Posiadane auto: saab 9-3 2T
Piwa: 8/0
Wysłany: Sro 02 Lut 2011, 15:06
Temat postu:
Re: Jak to jest z tą awaryjnością Saab'a ?
lukas1504 napisał:
Witam. Mam teraz zamiar zmienić autko i jak na chwilę obecna w pierwszej 3 aut które mam zamiar kupić jest saab 9-3, z tym faktem że co do tego jak auto wygląda i jak jeździ nie mam zastrzeżeń, ale co do samej bezawaryjności to słyszałem dużo zastrzeżeń, no i kogo innego miałbym się zapytać jak nie samych użytkowników. Więc moje pytanie: jak to jest z tą awaryjnością tych aut? Wspomnę tylko że głównie chodzi mi saaba z silnikiem benzynowym 2.0 turbo. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Sa to wspaniale auta ale tylko benzyna 2.ot. Musisz jednak bardzo uwazac przy kupowaniu byc w miare pewny przebiegu.Ludzie psiocza na saaby
ale widzialem juz na wlasne oczy kupione zlomy po przebiegu 380 tys.Sam
wiesz musi zaczac sie sypac. On ma dobre materialy i fakt wygladal na 125 tys.
Jak Cie nikt nie oszuka i kupisz taki do 170 tys. to bedziesz zadowolony
Dołączył: 01 Kwi 2011 Posty: 14 Skąd jesteś (miejscowość / region): Zielona Góra Posiadane auto: SAAB 9-5
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 24 Gru 2011, 12:46
Temat postu:
Awaryjność
Sądzę, że awaryjność nie odbiega od średniej, ale są to technicznie dość skomplikowane i wymagające samochody, mają wiele elementów których nie mają popularne marki, stąd ma się co psuć, do tego komora silnika jest tak "zapakowana", że prawie wszystkie naprawy wykonywane są przy utrudnionym dostępie. Wszystkie elementy poza silnikiem SAAB-a są typowe oplowskie i nie ma problemów z częściami i naprawą. Silnik, po zakupie należy wypłukać i zalać olejem syntetycznym Long Life GM-LL-025...., jeśli nie był takim zalany. Skrzynia automatyczna jest japońska i u mnie wytrzymała 250Tkm.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 9-5 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.