Witam
Świeci się check engine - auto zimnie nie ma wolnych obrotów.
Po skanowaniu OP-COMem wywala błąd 1251.
Kasowanie błędu nic nie pomaga, ponieważ po przejechaniu kilku metrów, wyłączam silnik i błąd znowu się pojawia i szarpie silnikiem. Proszę o wasze sugestie. Dodam że wtyczki od przepustnicy przeczyściłem i są ok.
Mam nadzieję że ten temat już przerabialiście.
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 137 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielawa Posiadane auto: saab 9-3 2T
Piwa: 8/0
Wysłany: Sro 15 Lut 2012, 13:31
Temat postu:
Re: Saab 95 2,0T 1998 Błąd 1251 pomóżcie
christophe1977 napisał:
Witam
Świeci się check engine - auto zimnie nie ma wolnych obrotów.
Po skanowaniu OP-COMem wywala błąd 1251.
Kasowanie błędu nic nie pomaga, ponieważ po przejechaniu kilku metrów, wyłączam silnik i błąd znowu się pojawia i szarpie silnikiem. Proszę o wasze sugestie. Dodam że wtyczki od przepustnicy przeczyściłem i są ok.
Mam nadzieję że ten temat już przerabialiście.
Kolego, to jak siemdomyslasz i dobrze,ma zwiazek z zasilaniem-sprawdz wezyki podcisnienia,ale moja rada to zeby sprawe szybko zalatwic, to TECH II.Wedlug opisu usterki to ma cos z kradziezą i OP-COM tego nie zalatwi.Pozdrawiam
Re: ( Saab 9-5 ) Saab 95 2,0T 1998 Błąd 1251 pomóżcie
A co ma przepustnica do kradzieży? W/g mnie jeśli byłby problem z podciśnieniem to błąd by wyskoczył zaraz po jego skasowaniu, a nie jak to jest dopiero po ruszeniu i wyłączniu silnika? Jesli kolega może to proszę rozwinąć swoją myśl. Niestety do Techa nie mam dojścia więc będe musiał coś kombinować. Jeśli ma ktoś dokładny opis tego błędu to poproszę.
Dołączył: 07 Lis 2010 Posty: 137 Skąd jesteś (miejscowość / region): Bielawa Posiadane auto: saab 9-3 2T
Piwa: 8/0
Wysłany: Sro 15 Lut 2012, 15:29
Temat postu:
Re: ( Saab 9-5 ) Saab 95 2,0T 1998 Błąd 1251 pomóżcie
christophe1977 napisał:
A co ma przepustnica do kradzieży? W/g mnie jeśli byłby problem z podciśnieniem to błąd by wyskoczył zaraz po jego skasowaniu, a nie jak to jest dopiero po ruszeniu i wyłączniu silnika? Jesli kolega może to proszę rozwinąć swoją myśl. Niestety do Techa nie mam dojścia więc będe musiał coś kombinować. Jeśli ma ktoś dokładny opis tego błędu to poproszę.
Blad P1251 to jest brak zasilania do FPRC.GOOGLE wpisz FPRC silnik samochodowy i jestes w domu.Pozdrawiam
Dołączył: 04 Sie 2010 Posty: 1715 Skąd jesteś (miejscowość / region): Kamieniec Ząbkowicki. Posiadane auto: marcedes w202 2,2cdi 2000rok golf 6 1,4 80 km.
Piwa: 123/9
Wysłany: Sro 15 Lut 2012, 19:41
Temat postu:
Re: ( Saab 9-5 ) Saab 95 2,0T 1998 Błąd 1251 pomóżcie
P1251 to błąd "przeładowania" czyli oznacza zbyt wysokie ciśnienie doładowania i wcale nie świadczy o uszkodzeniu turbiny!
Przyczyn może być wiele:
1- dziurawe, odpięte wężyki podciśnieniowe.
2- uszkodzony/ zabrudzony czujnik ciśnienia doładowania.
3- uszkodzony/ zacinający się zawór sterujący turbiny VRV.
4- zapieczone kierownice.
Re: ( Saab 9-5 ) Saab 95 2,0T 1998 Błąd 1251 pomóżcie
Kolega mówi że to błąd przeładowania? W/g mnie taki błąd "przeładowania" powinien się pojawić w momencie kiedy jadę (kiedy pracuje turbina) a nie kiedy auto po jeżdzie zostaje zgaszone, i w momencie kiedy znowu odpalam wyskakuje błąd. Nie widzę związku.....ale może się myle. Jutro jak będę miał autko to zobaczymy o co chodzi.
Sprawdziłem wszystkie podciśnienia, prace sztangi od turbiny, zawór sterujący-wszystko działa. Nadal jestem za tym że to przepustnica...teraz nawet obroty jałowe są wyższe. Dopiero jak błąd skasuje to obroty wracają do normy...aż znowu pojawi się błąd.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 9-5 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.