Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grudziadz Posiadane auto: saab 93 1.9 TiD 150
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 17 Wrz 2012, 01:11
Temat postu:
Saab 93 1.9 TiD 150 Blad P0090 nie odpala
Witam Serdecznie.
Problem zaczal sie wczoraj zgasilem silnik i po chwili juz nie odpalilem. po 3 krotnej probie zapalenia silnika pojawila sie kontrolka check engine i blad P0090. Po 10 minutach samochod jednak zdecydowal sie odpalic i tak dzialal prze jeden dzien po czym dzis pojechalem do pracy i juz nie wrocilem. Uprzednio skasowalem blad P0090 lacz dzis wrocil ponownie z tym tylko ze juz nie moge odpalic samochodu. Sprawdzilem 3 czujniki odlanczajac kolejno od listwy 2 czujniki ( inne numery bledow oraz od pompy paliwowej przy silniku). Brak cisnienia w przewodzie doprowadzajacym paliwo z baku do pompy. ponowna proba odpalenia godzine pozniej po sprawdzeniu 3 skrzynek bezpiecznikow ( bagaznik, maska i wnetrze) nic wszystko sprawne. Przekazniki trudno powiedziec na mierniku wszystkie ok. Ale po tej godzine ponownie odczepilem przewod paliwowy z baku do pompy i tym razem fontanna paliwa trysnela, auto nie odpalilo, sprawdzilem takrze przewody paliwowe na listwie i susza jak na pustyni. Po 15 minutach krecenia silnikiem aku padlo i tak sie skonczyla przygoda z proba odpalenia i ustalenia co sie stalo. Generalnie wiem ze jak sie cos popsuje to na stale a nie raz zapala raz nie. Macie jakies rozwiazanie lub ustalenie co mogla sie stac??
Pozdrawiam i przepraszam za brak polskich znakow
Dołączył: 16 Wrz 2012 Posty: 5 Skąd jesteś (miejscowość / region): Grudziadz Posiadane auto: saab 93 1.9 TiD 150
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 25 Wrz 2012, 06:24
Temat postu:
Re: ( Saab 9-3 ) Saab 93 1.9 TiD 150 Blad P0090 nie odpala
Witam serdecznie ponownie.
Wiec tak w warsztacie stwierdzili ze pompa paliwa w baku poszla wiec ja wymienili, zadowolony odebralem samochod i co??? Trzesie silnikiem na pierwszym biegu i na wstecznym szarpie (automat) zrobilem 10km oddalem auto ponownie, bo takiego oblawu nie bylo. Po drobnych przeprosinach uslyszalem ze rzeczywiste cisnienie paliwa jest nizsze od domyslnej wartosci, poniewaz prawdopodobnie jak nalali paliwa do baku to jakies zanieczyszczenia cos mogly zatkac. Wczoraj uslyszalem diagnoze ze trzeba wymienic druga pompe (ta od wysokiego cisnienia). Czy to jest wogole mozliwe aby dwie pompy na raz szlag trafil skoro przed awaria wszystko bylo ok ??
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.