Saab

ogłoszeniaceny używanychdealerzyforumoponylinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Saab 9-3 ) Silnik 1.9TTiD z przebiegiem 180 tys. z rocznika 2009



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SAAB Forum Strona Główna -> ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
matPROx

Czytelnik



Dołączył: 17 Kwi 2013
Posty: 6
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: brak
Piwa: 0/0
Wysłany: Sro 17 Kwi 2013, 22:33
Temat postu:

Silnik 1.9TTiD z przebiegiem 180 tys. z rocznika 2009


Chcę kupić SAAB-a 93 2008+
Jest okazja cenowa - auto z silnikiem 1.9TTiD w automacie.
Stan super, auto zadbane, jak nowe, serwis w ASO i udokumentowane ponad 180 tys...
Warto się w to pakować ? Chce pojeździć ze 3 lata - dużo kilometrów nie zrobię ale raczej myślałem o czymś z przebiegiem 50-100 tys. oglądałem nawet kilka ale co z tego jak przebiegi nie pewne, auta ściągane z USA albo nie serwisowane.

Co myślicie o tym silniku 1.9TTiD przy jakim przebiegu mogą być problemy i jakie.
Powrót do góry
Vip Auto Konstancin

Stały Bywalec



Dołączył: 31 Sty 2013
Posty: 108
Skąd jesteś (miejscowość / region): Warszawa
Posiadane auto: Saab 9-3 1,8t 2008 Linear, Saab 9-3 2,0t 2003 VECTOR
Piwa: 11/0
Wysłany: Czw 18 Kwi 2013, 11:57
Temat postu:

Re: ( Saab 9-3 ) Silnik 1.9TTiD z przebiegiem 180 tys. z rocznika 2009


Witam.
Jeżeli chodzi o ten silnik, to nie cieszy się on dobrymi opiniami. Owszem, jest dynamiczny potrafi mało spalić - ma niezłego kopa już z niskich obrotów silnika ( 2 turbiny TTID). Plusem w "Twoim" egzemplarzu jest to, że jest to AUTOMAT. Znika problem z kołem dwumasowym. Pozostaje jeszcze problem z filtrem cząstek stałych DPF, oraz z zaworem EGR, klapkami w kolektorze ssącym oraz turbiny, które potrafią śię rozpaść.
O ile z tym pierwszym problemem można sobie poradzić bez wymiany (wystarczy wyciąc i przeprogramować ok. 1500 pln.). to w razie uszkodzenia EGR tyrzeba wymieniać, pozostałe elementy jak kolektor i turbo też. Oryginalny EGR jest bardzo drogi ok 3800 pln netto. Osobiscie jak się zdecydujesz i byś miał problem w przyszłosci z zaworem EGR, to jestem w stanie za dużo mniejsze pieniądze Ci pomóc. Zdażają się problemy z ładowaniem - padają alternatory. Jak widzisz Sama jednostka jest bardzo dobra, pada jedynie jej osprzet. Jęzeli moge doradzić, to kup auto benzynowe - unikniesz niepotrzebych - niespodziewanych problemów.
_________________
Bartek VIPmoto....
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SAAB Forum Strona Główna -> ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Saab 9-3 »

Opinie o samochodach Saab 9-3 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne


Saab9-3

18 900

2008r.

277 000 km

śląskie

Saab9-3

19 900

2002r.

167 000 km

śląskie

Saab9-3X SportKombi

43 300

2008r.

248 000 km

mazowieckie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System