Saab

ogłoszeniaceny używanychdealerzyforumoponylinkiopiniedekoder VIN
  FAQ    Szukaj    Użytkownicy    Regulamin    Grupy    Czat    Rejestracja 
  Profil    Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości    Zaloguj    iboi - ogłoszenia

( Saab 9-3 ) Saab 9.3 Check engine



 
postów na stronie: 10 20 50
   Forum SAAB Forum Strona Główna -> ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
subaru76

Czytelnik



Dołączył: 07 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): France
Posiadane auto: Saab 9.3
Piwa: 0/0
Wysłany: Sob 07 Wrz 2019, 09:09
Temat postu:

Saab 9.3 Check engine


Witam .Moj pacjent to saab 93 1,8 t . Mam nietypowy problem możliwe że kogoś już taki spotkał a więc do rzeczy Diagnostyka komputerowa wykazuje brak błędów w silniku oraz w innych modułach a świeci mi się cały czas kontrolka pomarańczowa od silnika check engine nawet świeci kiedy wyłączyć zapłon 24 na dobę Gdy Auto dłużej stoi potrafi nawet rozładować akumulator sprawdzałem już instalacje pod kątem zwarcia nie znalazłem nic co by wskazywało że instalacja jest gdzieś uszkodzona Auto normalnie chodzi wkręca się na obroty normalnie jest moc . Proszę was jeżeli ktoś miał taki problem lub wie jak go rozwiązać prosiłbym o jakiekolwiek info coś cokolwiek by mnie naprowadziło na tą usterkę pozdrawiam wszystkich
Powrót do góry
subaru76

Czytelnik



Dołączył: 07 Wrz 2019
Posty: 2
Skąd jesteś (miejscowość / region): France
Posiadane auto: Saab 9.3
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 09 Wrz 2019, 16:12
Temat postu:

Re


Co nie ma nikogo na Forum kto miał taki sam problem no bez jaj po co to się zapisywać jak tu cisza I zero pomocy
Powrót do góry
cbud

Dyskutant



Dołączył: 22 Kwi 2013
Posty: 53
Skąd jesteś (miejscowość / region): sarzyna/podkarpacie
Posiadane auto: 9-3 1.8T 2004 SS
Piwa: 0/0
Wysłany: Pon 06 Sty 2020, 21:36
Temat postu:

Re: ( Saab 9-3 ) Saab 9.3 Check engine


Mam ten sam wóz. Nie miałem wprawdzie nic takiego, ale check to znaczyć może wszystko od felernego paliwa po np. nie czyste świece czy filter. Nie wyłącza się bo może być bład i nie został skasowany a biorąc pod uwagę, że mamy dość rózne wykrywające błedy może być nie zauważalny - nie każdy błąd z tego co wiem można wykryś sygnałowo.
_________________
laik
Powrót do góry
EMISHI

Czytelnik



Dołączył: 24 Lis 2020
Posty: 1
Skąd jesteś (miejscowość / region): Slupsk
Posiadane auto: saab 93 1.8t SS ARC, 11o PS, 2oo4
Piwa: 0/0
Wysłany: Wto 24 Lis 2020, 19:07
Temat postu:

Check Engine


Moja SAABinka to: 93, 1.8t, 11o PW (15oKM/BSR 21o), ss ARC 2oo4
Moze troszke za pozno ale nie widze tu nikogo, kto odpowiedzial. Dlatego podziele sie tym, co przezylem. Otoz jesli chodzi o ,,bezbledne'' swiecenie kontrolki silnika to z pewnoscia 99,99% jest to powod swiec (mozliwe jednej), cewek (mozliwe jednej) bodz obu tych elementow. Jezeli do tego dodac tzw. ,,gubienie zaplonu'' przy gwaltowniejszym przyspieszaniu to wartoscia dodana jest ten jeden promil.
Innymi slowy - suma tych mozliwosci to 1oo% pewnosci, ze ktores z tych lub obydwa elemety powoduja swiecenie kokntrolki. Musisz w takim wypadku trafic do nie dobrego ale do kochajacego SAABy, ktory przebada Twoja slicznotke dokladnie. Podstwa diagnostyki jest cisnienie w cylindrach, w turbinie, szczelnosci przewodow cisnieniowych, gruszki, stan odmy.
Ale co najwazniejsze, ze jedna ,,nadgryziona'' cewka, nie musi sie wykazywac niczym szczegolnym. Jednak wszsytkie powinny byc jednakowe i nie chinskie czy niemieckie.
HITACH!
Musza byc z logo tej firmy i z logo SAAB! Podruby nie beda wykazywaly nieprawidlowosci w pracy a beda wczesniej lub pozniej wlaczaly kontrolke silnika. Przy tym jesli ktoras cewka jest uszkodzona a zadna nie byla dawno wymieniana, to na 99,99% bedzie ona na drugim cylindrze, pozniej na trzeciam.
Oczywiscie to sa mozliwosci przy podstawie, ze silnik jest w nalezytyym porzadku i czystosci bez zadnych wyciekow.
Jesli chodzi o stale, ciagle swiecenie to nie widze innego powodu jak zwarcie. Bo jesli odlaczysz akumulator, to sie z pewnoscia nie zaswieci zadna kontrolka czyli bez napiecia nie dziala nic a jesli sie juz cos zapali to cale auto bo wlasnie jest zwarcie napiecia. To musi byc zwarcie gdzies ,,glebiej'', ze sie tak wyraze. Do takiego wniosku dochodze, poniewaz sama kontrolka nie rozladowalaby akumulatora przez noc, za mala moc Wink wiec musi z czyms sie laczyc, z innego urzadzenia, z innego obwodu pobiera napiecie, ktore ma stale polaczenie z akumulatorem a stacyjka rozlacza obwod pradowo.
Mysle, ze nic nie pominalem a jesli, to nieswiadomie.
Dziek i pozdrawiam
_________________
,,To, co przeczac wyznaje a wyajawiajac ukrywam
To jest moje dobro - nieoceniony moj skarb.
Oto zwierzam sie skale niechaj sama odgadnie -
Czym samotnosc a czym Swiat uszczesliwia mnie\'\'
Powrót do góry
skype status
Wyświetl posty z ostatnich:   
   Forum SAAB Forum Strona Główna -> ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
Ogłoszenia sprzedaży - Saab 9-3 »

Opinie o samochodach Saab 9-3 - testy użytkowników »


 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 9-3 ) Porady, problemy techniczne


Saab9-3X SportKombi

43 300

2008r.

248 000 km

mazowieckie

Saab9-3

19 900

2002r.

167 000 km

śląskie

Saab9-3

18 900

2008r.

277 000 km

śląskie





Powered by phpBB © 2001, 2006 phpBB Group




Serwis partnerski portalu www.auto.plSamochody to nasza pasja
Copyright © Profit 2003 - 2024 Created by idealneT and OM System