Mam do kupienia Saaba 900 z silnikiem 2.3, 150KM (przynajmniej kiedys byly) z roku 1995. Samochod odpalilem po polrocznym postoju od innego akumulatora. Mialem okazje pojechac na stacje paliw i z powrotem na lotnisko, bo saab stal zupelnie na oparach, podejrzewam że oleju juz nie ma co mozna rozpoznac po stukaniu silnika, ale generalnie wlasciciel twierdzi, ze nie bylo wiekszych problemow z silnikiem. Ma 333 tys. przebiegu, co troche zraża, ale wlasciciel (pierwszy) chce za niego 4 tys. zł. Do tego posiada instalacje gazową. Do wymiany jest poduszka pod silnikiem, podobno uzywana to koszt 250-300zl i zamontowanie u kowala za 50zl. Jak temp. oleju wzrosla, samochod calkiem niezle sie prowadzi, ale nie moglem odpalic radia, zatankowalem za 30zl i chyba mocno żre paliwo, bo zaraz opadlo do dolnych granic rezerwy. Samochod byl kiedys bity, ma inny odcien czerwonego na drzwiach, nie ma nakladki na przekladni biegow, co wiecej nie moglem wrzucic 5 biegu. Sorry za nieułozone dane, ale warto dodac ze do tego jeszcze dorzuca komplet zimowek. Chce kupic swoj pierwszy samochod, tak zeby posluzyl mi ze 2-3 lata, wiem juz ze za ubezpieczenie bede placil majatek z takim silnikiem i pali okolo 13l po miescie gazu, ale samochod wydaje sie mimo wszystko atrakcyjny. Prosilbym o rade czy warto sie w ogole tym interesowac, na co zwrocic uwage, czy moze jest to szrot i odpuscic od razu?
Witam no mało one nie pala ja mam 9000 2,0 turbo 17.. km ciągnie ile wlejesz średnio ok 13l benzyny jak klepnę to i ze 20 jeśli chodzi o części to na allegro jest multum tego to coś w stylu ALBO SIĘ W NIM ZAKOCHASZ ALBO ZNIENAWIDZISZ _________________ Artur
Cześć!
Jestem Tu nowy i posiadam Krokodyla z 1998r silnik 2.0 bez turbo taki chciałem. Teraz akurat montuję do niego gaz ale o tym kiedys później.
Zacząłem jeździć póżną jesienią, teraz temperatury do -10C.
O spalaniu powiem dokładnie za rok ale teraz o ile wierzyć wskażnikowi to od 39l na jeszcze zimnym silniku pod stromą górkę do 6,4l/100km przy jeździe gęsiego ok 70-75km/h ze sytałą prędkością na IV biegu.
dzolli napisał:
Witam no mało one nie pala ja mam 9000 2,0 turbo 17.. km ciągnie ile wlejesz średnio ok 13l benzyny jak klepnę to i ze 20 jeśli chodzi o części to na allegro jest multum tego to coś w stylu ALBO SIĘ W NIM ZAKOCHASZ ALBO ZNIENAWIDZISZ
Mają rację ci którzy tak twierdzą " ALBO SIĘ W NIM ZAKOCHASZ ALBO ZNIENAWIDZISZ"
Ja narazie jestem zakochany, auta te jak na swój styl, stan techniczny po latach eksploatacji, komfort jazdy i wyposażenie odstaje do przodu daleko przed innymi. Części w niektórymi wyjątkami dość tanie, mozliwość kupna używanych.
Posty Wasze dość stare więc maercin juz albo kupił albo dalej szuka.
Życzę innym i sobie zadowolenia z jazdy Saab'ami. _________________ pozdrawiam Marek
lenistwo jest matką wynalazków,
sztuka zrobić a nie narobić się
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
Popularne dyskusje w dziale: ( Saab 900 ) Porady, problemy techniczne
Serwis internetowy, z którego korzystasz, używa plików cookies. Są to pliki instalowane
w urządzeniach końcowych osób korzystających z serwisu, w celu administrowania serwisem,
poprawy jakości świadczonych usług w tym dostosowania treści serwisu do preferencji użytkownika,
utrzymania sesji użytkownika oraz dla celów statystycznych i targetowania behawioralnego reklamy
(dostosowania treści reklamy do Twoich indywidualnych potrzeb).
To dzięki plikom cookies można logować się na forum.
Informujemy, że istnieje możliwość
określenia przez użytkownika serwisu warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu do informacji
zawartych w plikach cookies za pomocą ustawień przeglądarki lub konfiguracji usługi.
Szczegółowe informacje na ten temat dostępne są u producenta przeglądarki, u dostawcy usługi dostępu
do Internetu oraz w Polityce prywatności plików cookies.